torsdag 6. januar 2011

Alle menn må ha et bilmagasin

Alle menn må ha et bilmagasin




Er du mann og er bil-interessert? Er svaret ja kan du lese videre...

Alle ekte mannfolk med respekt for seg selv burde abonnere på et bilmagasin, selv abonnerer jeg vel på 3-4 stykker. Gleder meg hver gang det kommer et nytt i postkassen og det gjør det hver måned heldigvis.

Det geniale ved å abonnere er jo selvfølgelig att du slipper å gå i butikken å handle det der og ikke minst t prisen kanskje er halvert! En vinn vinn situasjon med andre ord. Men likevel kjenner jeg mange som ikke abonnerer men kjøper bilmagasin for flere hundre kroner hver måned.

Personlig liker jeg godt bladene Gatebil magazine og auto, motor & sport. Her har jeg satt sammen et kanontilbud til deg på disse to magasinene, les mer om det her: Bilmagasin

Bli en ekte mann du også :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar